advertise laitec sharif univercity
سیستم اتوماسیون دهیاری ، پروژه مهندسی نرم افزار

سیستم اتوماسیون دهیاری ، پروژه مهندسی نرم افزار

10000 تومان
دانلود پروژه فروشنده دوره گرد با الگوریتم گرانشی در #C

دانلود پروژه فروشنده دوره گرد با الگوریتم گرانشی در #C

10000 تومان
پروژه کامل مدیریت شرکت نرم افزاری با سی شارپ و SQL

پروژه کامل مدیریت شرکت نرم افزاری با سی شارپ و SQL

38000 تومان
دانلود سورس اپلیکیشن اندروید یادآوری-انجامش بده–ToDo

دانلود سورس اپلیکیشن اندروید یادآوری-انجامش بده–ToDo

14000 تومان
دانلود پروژه کامل مهندسی نرم افزار ، شرکت نرم افزاری

دانلود پروژه کامل مهندسی نرم افزار ، شرکت نرم افزاری

10000 تومان

3 عاملی که سرگرمی های الکترونیکی را تغییر خواهند داد

روز شما با خرید بازی به غیر از آنلاین شدن، به سمت دیگری نیز می رود. طی ده سال آینده، خواهیم دید که بازار بازی ها به طور باور نکردنی و به سرعت به سمت پذیرش جریان، واقعیت مجازی، و هوش مصنوعی تکامل می یابند.
3 عاملی که سرگرمی های الکترونیکی را تغییر خواهند داد

3 چیزی که سرگرمی های الکترونیکی را تغییر خواهند داد

روز شما با خرید بازی به غیر از آنلاین شدن، به سمت دیگری نیز می رود. طی ده سال آینده، خواهیم دید که بازار بازی ها به طور باور نکردنی و به سرعت به سمت پذیرش جریان، واقعیت مجازی، و هوش مصنوعی تکامل می یابند.

نتیجه نهایی بازی هایی خواهند بود که تعریف دوباره ای از غوطه ور شدن را می دهند و به نسل بعدی بچه ها این فرصت را می دهند که نگاهی به بازی های گذشته داشته باشند و در نظر آنها مسخره باشند.

E3 - شاید بزرگترین و مهم ترین کنفرانس بازیهای کامپیوتری در جهان - در هفته گذشته صورت گرفت. Sony و Microsoft آماده نبرد آمدند، نینتندو ظاهر شد، و شرکت های کوچکی که با واقعیت مجازی، کارهای شگفت انگیزی انجام می دادند.

با این حال شرکت هایی مانند آمازون و Netflix، که در این مراسم نبودند نسبت به آنهایی که حضور چشمگیری در آنجا داشتند، احتمال دارد که در مورد آینده بازیهای کامپیوتری حرف بیشتری برای گفتن داشته باشند.

شما ممکن است رکوردهای LP، سی دی، نوارهای VHS، و دی وی دی ها را به یاد بیاورید که همگی آنها تا حد زیادی در طول 15 یا بیشتر سال گذشته بعنوان نتیجه شرکت های از رده خارج شده و جایگزینی با رهبران بازار که چیزی جدید، متفاوت و مطلوب برای مصرف کنندگان هستند ، منسوخ شدند.

 

سه تکنولوژی وجود دارد که می تواند بازیهای کامپیوتری را برای همیشه تغییر دهد. این سه فن آوری جالب را در ادامه بحث خواهیم کرد.

 

جریان پیش رو

Robbie Bach اولین کسی که  Xbox را در Microsoft اجرا کرد، تصور می کرد که جریان بازی های کامپیوتری به هیچ جایی نخواهد رسید در حالیکه این مساله باعث می شد که شرکت مایکروسافت بسیار پیشرفت کند.

بعدها او از مایکروسافت رفت. آمازون در ماه گذشته اعلام کرد که قرار بود جریان بازی های بالا و پایان را به طور خاص برای پلت فرم  Fire TV بنویسد.

سونی جریان بازی های قدیمی تر را برای کنسول خود آغاز کرده است. این شرکت آنرا بصورت OnLive خریداری کرد که یکی از کمپانی های برتر جریان بازیهای PC بود.

Netflix ارائه طبیعی برای ورود به این بخش است. این شرکت در سال 2012 به بازی های اجاره ای اهمیت داد و تصمیم به مقابله با آن گرفت. با توجه به اینکه 4K با علاقه مندان به بازی در حال بزرگ شدن است، این واقعیت که کنسول های موجود تصاویر 4K را تولید نمی کنند نشان می دهد که این نسل فعلی ممکن است خیلی دوام نیاورد.

انتظار می رود که در پایان این دهه، بیشترین بازی های جدید در رزولوشن 4K ارائه خواهند شد.

 

واقعیت مجازی

هر کسی VR را انجام داده است و فعالیت خارج از نمودارها است. یک شرکت کوچک به نام "Starbreeze" محصولی به نام StarVR ارائه کرد.  شک کمی وجود دارد که این محصول ارزان نباشد اما سطوح میزان وضوح و عملکرد به نمایش گذاشته ، این احتمال را نشان می دهد که خط مبنا برای این فن آوری موفقیت آمیز باشد، و هیچ شرکت دیگری این سطح عملکرد  را نشان نداده است.

برای اینکه VR واقعا کار کند، شما نیاز به رزولوشن تصویر واقعی دارید تا این احساس به وجود آید که شما از طریق یک محافظ به دنیا نگاه می کنید به جای مجموعه ای از عینکهای VR.

VR باعث تجدید نظر در بازی ها، و به خصوص کنترلرها می شود، زیرا آن نه تنها واقعی دیده می شود بلکه به طور واقعی نیز احساس می شود.

 

هوش مصنوعی

یک تلاش بزرگ AI (هوش مصنوعی) تجاری کسب و کار محاسباتی ایجاد انقلابی در بازی هاست. بخشی از دلیل اینکه بازی کردن در مقابل افراد دیگر بسیار سرگرم کننده تر است، این است که شخصیت های تشکیل دهنده بازی، تقریبا یک بعدی هستند و بر روی یک اسکریپت ثابت هستند.

اگر شما بدانید که آنها چه کاری انجام می دهند، پیشدستی کردن برایتان بسیار راحت خواهد بود چرا که آنها هیچ مغزی ندارند. اگر شما در حال کشتن زامبی ها هستید، که در واقع یکی از ویژگی های است، یا برای هر چیز دیگری - به خصوص حیوانات – داشتن چیزی که واقعا هوشمند است یک تن هیجان و ارزش را اضافه میکند.

شما حتی می توانید یک ماژول آموزشی AI که شما را پشتیبانی میکند و مشاوره سفارشی در مورد چگونگی بهبود عملکرد در بازی را فراهم می کند، داشته باشید.

 

 



0
نظرات

نظر خود را ارسال کنید



نام:
ایمیل:
دیدگاه:
captcha
کد امنیتی :


پارس وی دی اس
عوامل تغییر دهنده سرگرمی های الکترونیکیواقعیت مجازی در تغییر سرگرمی های الکترونیکیتغییرات موجود در سرگرمی های الکترونیکیچه عواملی باعث تغییر سرگرمی های الکترونیکی شده اند؟تغییر جدید سرگرمی های الکترونیکیهوش مصنوعی عامل تغییر سرگرمی های الکترونیکیتبلیغات ارزان سایت آموزش برنامه نویسیتبلیغات مخصوص طراحان وب سایتتبلیغات در سایت برنامه نویسیتبلیغات اینترنتی برای برنامه نویساندر آغوش مینیمالیسممنوی همبرگر با سه خط افقی که روی یکدیگر قرار گرفته اند نشانه چیست؟ سوئیچ به یک ستون واحدتبدیل متن ساده به وبلاگ و سایت های پویا با React.jsکتابخانه sass برای استفاده آسان تر از آنکتابخانه سطح بالا برای اتوماتیک سازی اعمال مرورگر لیست برچسب ها
تمامی حقوق این سایت اعم از محتوی ، تصاویر ، قالب و ... متعلق به گروه مهندسی وب سایت سورس کد می باشد.
SourceCodes.ir ، افقی روشن برای برنامه نویسان ، از مبتدی تا حرفه ای

پیشنهادات ویژه سورس کد

پکیج ویژه پروژه پایانی رشته کامپیوتر دانلود مجموعه 70 پروژه کاربردی سی شارپ وب سایت فروشگاه با php